niedziela, 24 maja 2015

deser oreo z kremową nutellą

a to taka dzisiejsza spontaniczna fantazja... znalazłam w lodówce mascarpone i kremówkę... no i co z tym zrobić... no i wyszedł deser bez pieczenia, w 15 minut, z tego, co miałam pod ręką, wygląda ładnie, a jaki pyszny.... mniam




składniki na 6 porcji:
> 220g ciastek oreo 
> 250g kremówki 36%
> 4 łyżki nutelli
> 250g mascarpone
> 50g krokantu z orzechów laskowych
ciastka zmiksowałam w malakserze na piasek, do połowy dodałam 2 łyżki nutelli i ponownie zmiksowałam, po czym podzieliłam i włożyłam na dno 6-ciu szklanek; kremówkę ubiłam z mascarpone, po czym wmieszałam 1 łyżkę nutelli niedokładnie, żeby powstały mazy - krem wycisnęłam na spód z ciasteczek za pomocą rękawa cukierniczego (można pacnąć łyżką, ale mi się wtedy zawsze brudzą boki szklanek i nie wygląda to ładnie); na krem wysypałam po łyżeczce krokantu, a na to wysypałam pozostałą połowę zmiksowanych oreo i zrobiłam ozdobę z pozostałej łyżki nutelli... pycha... mmm....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz